Consultant

Consult
Plan een afspraak
business training

Hoe werken onze Consultants

Onze retail field engineers (consultants) zijn verantwoordelijk voor het begeleiden en implementeren van de producten van Newway bij zowel nieuwe als bestaande klanten.

Via een grondige analyse brengen wij het proces in kaart om het probleem van de klant te analyseren. Vanuit onze expertise vertalen wij dit naar een oplossing en stellen wij in overleg met de klant een plan van aanpak op. Hierdoor heeft u inzicht in wat er moet gebeuren om de gewenste kwaliteit te behalen, en tevens overzicht van de termijn waarbinnen dit te realiseren is. Vervolgens stellen wij een gemeenschappelijke overeenkomst op om de desbetreffende werkzaamheden uit te voeren.

Newway ondersteunt zeer uiteenlopende projecten. Wij dragen zowel zorg voor het omwisselen van een enkele betaalautomaat tot het volledig opleveren en automatiseren van een winkelketen. Bij het opleveren van een winkelketen worden stappen één voor één genomen, zodat de klant op eigen tempo deel kan nemen aan het proces. Denk hierbij aan het inrichten en opleveren van het hoofdkantoor, eer dat regio-filialen één voor één, of gezamenlijk volgen.

In overleg met de klant wordt het kassasysteem gebruiksklaar ingericht zodat de klant direct aan de slag kan. Door de overdracht van klantgegevens kunnen wij gegarandeerd een complete inrichting faciliteren. Zo voorkomen wij dat u niet hoeft na te denken over lastige inrichtingskwesties. Bijvoorbeeld; bij het creëren van een nieuwe relatie in het systeem moet eerst een verzendwijze, relatiegroep, land etc. worden aangemaakt. Het is voor ons belangrijk dat u als klant niet na hoeft te nadenken over de vele systeeminstellingen.

Hardware
Naast het implementeren van de software, installeren wij ook hardware: Server, werkstations en volledige kassasystemen met printers en betaalautomaten. Zo heeft u een volledig werkend kassasysteem wanneer de consultant is geweest.

Ook bieden wij trainingen aan om alle slimme oplossingen van het pakket onder de knie te krijgen. Newway maakt dit zelfs mogelijk op locatie, want de ervaring leert dat klant en personeel het makkelijkst leren in hun eigen omgeving. Zolang een traject loopt, blijft de consultant het aanspreekpunt voor de klant. Tijdens het traject kunt u rekenen op onze ondersteuning, onze 24-uur supportafdeling is beschikbaar voor alle andere dagelijkse vragen.

Na afloop van het traject zorgen we dat alles in een bezoek-verslag wordt verwerkt en nemen we na enkele weken contact op met de klant om te vragen hoe het gaat. We streven naar volledige tevredenheid en willen ook de barrière voor kleine vragen volledig wegnemen.

Tot slot wordt het traject door de consultant overgedragen aan de support afdeling zodat zij ook op de hoogte zijn van wat er bij de klant speelt. Mocht zich toch een probleem voordoen, kunnen wij op basis van het klant gebonden dossier tijdig een oplossing bieden.

Onze consultants staan gegarandeerd in dienst van de klant.

Top