Media

Onze marketingstrategie is van oudsher gebaseerd op mond op mond reclame. Door tevreden klanten te leveren heeft Newway tot heden er voor gezorgd dat er nieuwe klanten terug blijven komen.

Dit bereikt Newway door altijd innoverend te zijn en overwegen keuzes te maken. Newway communiceert haar activiteiten met haar klanten op de volgende manier:

Blog

Newway blogt minimaal 1x in de twee weken over Retail trends (zoals bijvoorbeeld een juiste Omni- Channel toepassing), ontwikkelingen met betrekking tot regulering vanuit de overheid, activiteiten die in de markt spelen, en over nieuwe producten, diensten en of services.

Nieuwsbief

1x keer per twee maanden wordt de Newway nieuwsbrief gereleased. Onze nieuwsbrieven zijn altijd informerend zodat u op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen. Ook houden wij u zo op de hoogte van tijdelijke acties.

Agenda

Newway maakt een overzicht van alle wereldwijde Retail events. Houd dus in de gaten welke Retail events bij u in de buurt worden georganiseerd. Tevens laat Newway zien welke events wij zelf organiseren, en waar u zelf aan deel kunt nemen.

Top