Onderhoud

Newway ontwikkelt

Wellicht heeft u in een van de Newway blogs gelezen dat Newway software ontwikkelt door middel van de Srum methodiek. Dit leidt ertoe dat Newway iedere twee weken een update uitvoert van haar producten. Wij hechten dan ook veel waarde aan de continue verbetering van onze producten. Met onderhoud van Newway bent u verzekerd van de laatste versie zodat u gebruik kunt maken van de nieuwste mogelijkheden op het gebied van retail-automatisering.

Naast het registeren, monitoren en oplossen van meldingen beantwoordt onze support afdeling ook vragen die gebruikers hebben over het pakket en eenvoudig telefonisch uit te leggen zijn. Het is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.

Onze support afdeling is 24/ 7 bereikbaar voor 3e lijn storingen zodat de kassa werkzaamheden altijd doorgang kunnen vinden. Tijdens kantooruren levert onze support afdeling ook 1e en 2e lijn ondersteuning. We doen dit met een enthousiast team van medewerkers. Dit gevarieerde team bestaat uit collegae die naast hun uitgebreide kennis van de pakketten van Newway ervaring hebben in de ICT branche en/of operationeel onderlegd zijn.

Top