Support

U kunt altijd bij ons terecht, bel: 077 323 7808

Eerste lijn support voor zelfstandig Ondernemers zal door Newway verzorgd worden. Daarnaast zal alles geregistreerd worden in SysAid het ticketsysteem van Newway

Hardware:

Bij een defect geldt in principe volgende werkdag. Hierover kunnen nadere afspraken gemaakt worden, die vaak wel exceptioneel duur zijn. De support desk helpt de winkel te allen tijde om een work-around te vinden. De Toshiba Wave kassasystemen bestaan niet uit bewegende delen, komen met een bring-in van 1 jaar fabrieksgarantie, en hebben zich in de praktijk bewezen als zeer robuust.

Software:

De kassa-functie bij een open winkel moet natuurlijk ten allen tijde beschikbaar zijn.
Binnen en buiten kantoortijden is de servicedesk bereikbaar op 077 3237808.
Buiten kantoortijdens is de service specifiek voor kassa (point of sale) verstorende issues tot 21.00 uur per werkdag en 18.00 uur op zaterdag en zondag bereikbaar, en voor specifieke BlueCommunication ESB prio 1 procesbenoemde calamiteiten 24/7 bereikbaar, via een App gestuurd proces!

Indien er een escalatie fout in de software wordt gevonden, zal Newway te allen tijde een work-around zoeken en verder trachten deze fout binnen 40 werkuren gepatcht/opgelost te hebben.

Met escalatie wordt onder meer een situatie aangeduid, waarin een winkel niet meer kan afrekenen / niet kan bestellen. Een dergelijke situatie moet binnen 4 werkuren opgelost te zijn, met een daadwerkelijke oplossing, dan wel via een work-around.

Supportdesk gegevens: staan ook in de Ex. bijlage 5 laatste blz.

type mailadres is support@newway.nl en/of 0773237808

Top