Support

U kunt altijd bij ons terecht, bel: 077 323 7808

Eerste lijn support voor zelfstandig Ondernemers zal door Newway verzorgd worden. Daarnaast zal alles geregistreerd worden in SysAid het ticketsysteem van Newway

Hardware:

Bij een defect geldt in principe volgende werkdag. Hierover kunnen nadere afspraken gemaakt worden, die vaak wel exceptioneel duur zijn. De support desk helpt de winkel te allen tijde om een work-around te vinden. De Toshiba Wave kassasystemen bestaan niet uit bewegende delen, komen met een bring-in van 1 jaar fabrieksgarantie, en hebben zich in de praktijk bewezen als zeer robuust.

Software:

De kassa-functie bij een open winkel moet natuurlijk ten allen tijde beschikbaar zijn. Daarop geeft Newway dan ook 24/7 telefonische support. Op extreme momenten dient het wel te zijn aangemeld dat de vestiging extra open is voor verkopen. Andere processen worden tijdens kantoortijden gesupport op werkdagen.

Indien er een escalatie fout in de software wordt gevonden, zal Newway te allen tijde een work-around zoeken en verder trachten deze fout binnen 40 werkuren gepatcht/opgelost te hebben.

Met escalatie wordt onder meer een situatie aangeduid, waarin een winkel niet meer kan afrekenen / niet kan bestellen. Een dergelijke situatie moet binnen 4 werkuren opgelost te zijn, met een daadwerkelijke oplossing, dan wel via een work-around.

Supportdesk gegevens: staan ook in de Ex. bijlage 5 laatste blz.

Is generiek: support@neweway.nl en/of 0773237808

Top