Odoo als 
CRM- systeem

Heb jij ook problemen met leads opvolgen? Of heb je geen overzicht van alle leads, doordat deze verspreid zijn binnen de (verkoop-) organisatie? Of wil je juist dat de klantinformatie in jouw bedrijf altijd up to date en makkelijk terug te vinden is voor alle medewerkers? Dan is Odoo de oplossing voor deze problemen! Een van de apps van Odoo zorgt er namelijk voor dat jij beschikt over een makkelijk te beheren CRM-systeem. Deze CRM-applicatie kan geïntegreerd worden met de andere apps van Odoo, waaronder voorraadbeheer, boekhouding en natuurlijk de verkoop app. Dit zorgt ervoor dat de informatie in CRM-systeem compleet én up-to-date is. Odoo is hiermee een zeer gemakkelijk te gebruiken ERP-pakket voor jouw bedrijf. Benieuwd naar hoe het werkt?

Vraag je demo aan

Odoo als CRM- systeem​
Leads opvolgen met het CRM systeem van Odoo

Leads opvolgen met het CRM systeem van Odoo


Met het CRM systeem dat onderdeel is de Odoo ERP wordt het opvolgen van leads erg eenvoudig. Alle verkoopactiviteiten worden bijgehouden en op overzichtelijke wijze gepresenteerd, zodat de verkoopmedewerker precies weet in welke verkoopfase potentiële klant zit en wanneer welke actie moet worden ondernomen.




Complete informatie over je leads én klanten

 

Op allerlei verschillende plekken klantinformatie, informatie die niet up-to-date is of klanten die zelfs dubbel gecontacteerd worden: het zijn zeer vervelende en inefficiënte situaties die vaak voorkomen in bedrijven.

Met de open source software van Odoo, en dan in het bijzonder het CRM pakket, wordt dit probleem opgelost. In je eigen ingerichte dashboard krijg je een snel overzicht van wat er zich afspeelt binnen je team. Zo worden leads niet dubbel opgevolgd en zie je precies wanneer én welk bericht naar de lead of klant is verstuurd. Is een lid van het salesteam een maand op vakantie geweest? Geen probleem, hij of zij is zo weer op de hoogte door het realtime dashboard. In het dashboard van de CRM software van Odoo is daarnaast complete klantinformatie te vinden, inclusief aankoopinformatie, contactgegevens en andere belangrijke informatie om je klanten op een goede manier van dienst te zijn!


Houd je prestaties in de gaten met het CRM pakket

Op allerlei verschillende plekken klantinformatie, informatie die niet up-to-date is of klanten die zelfs dubbel gecontacteerd worden: het zijn zeer vervelende en inefficiënte situaties die vaak voorkomen in bedrijven.
​Met de open source software van Odoo, en dan in het bijzonder het CRM pakket, wordt dit probleem opgelost. In je eigen ingerichte dashboard krijg je een snel overzicht van wat er zich afspeelt binnen je team. Zo worden leads niet dubbel opgevolgd en zie je precies wanneer én welk bericht naar de lead of klant is verstuurd. Is een lid van het salesteam een maand op vakantie geweest? Geen probleem, hij of zij is zo weer op de hoogte door het realtime dashboard. In het dashboard van de CRM software van Odoo is daarnaast complete klantinformatie te vinden, inclusief aankoopinformatie, contactgegevens en andere belangrijke informatie om je klanten op een goede manier van dienst te zijn!

Odoo als jouw nieuwe CRM pakket


Odoo ERP is een zeer compleet bedrijfspakket waarin niet alleen CRM software kan worden geïntegreerd, maar waarbij deze informatie ook nog wordt gecombineerd met de informatie uit de andere afdelingen, zoals boekhouding, verkoop en voorraadbeheer. Daardoor wordt Odoo een zeer eenvoudig te gebruiken systeem, waardoor de efficiëntie in jouw bedrijf snel zal verbeteren. Wil jij dit ook ervaren? Neem dan contact op met Newway of plan een vrijblijvende demo in!


Vraag je demo aan