Nieuwe Office Manager Iris is de verbindende schakel in ons team

7 februari 2024 in
Nieuwe Office Manager Iris is de verbindende schakel in ons team
Kevin Lübbers

Begin januari is Iris bij ons begonnen als Office Manager. We zijn erg blij dat zij ons team komt versterken. Iris heeft veel ervaring als Office Manager en daarnaast weet zij veel van marketing, communicatie en design. Ze is een echte verbinder en een fijn aanspreekpunt voor alle collega’s. Een steun en toeverlaat die met veel enthousiasme het reilen en zeilen op kantoor gaat managen. 


Wat heb je tot nu toe gedaan op het gebied van office management?

“Na mijn studie Marketing & Communicatie heb ik een tijd als Graphic Designer gewerkt. Omdat ik kennis had van zowel Marketing & Communicatie als design ben ik daarna aangenomen als Office Manager. Een Office Manager is namelijk bij veel bedrijfsaspecten betrokken. Het bedrijf waar ik werkte, maakte onder andere custom websites. Daar heb ik van dichtbij meegekregen hoe een CRM systeem wordt gebouwd.”  


Waarom Newway Solutions? 

“Ik ben online gaan solliciteren via vacaturesites. De vacature bij Newway Solutions was precies wat ik zocht. De dienst die ze leveren en de bedrijfsgrootte spraken me direct aan. Ik had een aangenaam gesprek met Tsuri. Hij creëerde een fijne sfeer en was ook echt geïnteresseerd in mij als persoon.”


“Ik was direct nieuwsgierig naar Odoo. Inmiddels heb ik alle modules doorgekeken. Daardoor begrijp ik nu wat er verkocht wordt en waar de projecten over gaan. Dagelijks werk ik met verschillende modules, zoals bijvoorbeeld boekhouding, projecten en de module contact.” 


Wat ga je precies doen als Office Manager?

“Als Office Manager ben je eigenlijk een tussenschakel voor iedereen binnen het bedrijf. Je bent iemand die altijd en overal aanwezig is en ervoor zorgt dat alles op kantoor goed loopt. Eigenlijk doe je de hele dag door verschillende dingen: mails beantwoorden, de telefoon aannemen, lunch en fruit regelen, koffie en thee halen en bijvoorbeeld cadeautjes kopen. Dit is nog maar een kleine greep uit de vele werkzaamheden. Je bent heel erg dienstverlenend bezig. Op het moment dat mensen je nodig hebben, sta je voor ze klaar.”


“Daarnaast houd ik me ook bezig met een stukje financiële administratie, salarisadministratie, verlofaanvragen en ziekmeldingen. Alles wat ik kan oppakken, pak ik op. Zoniet, dan zorg ik ervoor dat het door iemand anders wordt opgepakt. Deze variatie in het werk spreekt me erg aan.”


Wat ga je toevoegen aan het team?

“Ik heb veel aandacht voor de mensen om me heen en voel dingen snel aan. Wanneer iemand niet lekker in zijn vel zit dan merk ik dat vaak snel op. Ik denk dat ik voor mijn collega’s een baken kan zijn. Iemand waar ze hun issues kwijt kunnen. Binnen een team ben ik vaak de verbinder. Ik ben empathisch, sociaal en ik kan goed luisteren en op verschillende niveaus communiceren.”


Voor de nieuwsgierige lezer, wat doe je in je vrije tijd?

“In mijn vrije tijd ga ik graag met vrienden naar een festival, een café of we doen thuis een spelletje. Verder zit ik eigenlijk nooit stil. Ik ben altijd bezig of ik wil iets gaan ondernemen. Ook klus ik veel in mijn nieuwe huis: een nieuwe vloer leggen, een muur schilderen of een inbouwkast maken. Dat doe ik allemaal zelf. Ik ben erg praktisch ingesteld.”


We kijken uit naar onze samenwerking en wensen Iris veel succes toe! Je kunt haar bereiken via iris@newway.nl


Nieuwe Office Manager Iris is de verbindende schakel in ons team
Kevin Lübbers 7 februari 2024
Deel deze post
Onze blogs
Archiveren